مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-20پزشكي

گویا: تبلیغ علیه واکسن، به خطر انداختن جان مردم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی گویا گفت: سیاست وزارت بهداشت در امر واکسیناسیون سیاستی اقناعی بوده و در همه انواع واکسن هایی که تاکنون برای سنین مختلف در سالیان گذشته و در حال حاضر تزریق شده و یا می شود، - رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: کسانی که عامدانه علیه واکسیناسیون تبلیغ می کنند قطعا جان مردم را به خطر می اندازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی گویا گفت: سیاست وزارت بهداشت در امر واکسیناسیون سیاستی اقناعی بوده و در همه انواع واکسن هایی که تاکنون برای سنین مختلف در سالیان گذشته و در حال حاضر تزریق شده و یا می شود، اجباری در کار نبوده است.

رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت افزود: کسانی که عامدانه تبلیغ بر عدم واکسیناسیون می کنند، بدانند باید پاسخگو باشند، چون با جان مردم بازی می کنند.

دکتر گویا ضمن اشاره به آمار بستری و فوت ناشی از ابتلا به کووید 19 در کشور عنوان کرد: بیشتر کسانی که به مرحله شدید بیماری رسیدند و یا متاسفانه جان خود را از دست داده اند، افرادی هستند که واکسن نزده اند و این موضوع نشانگر تاثیر گذاری واکسن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گویا: تبلیغ علیه واکسن، به خطر انداختن جان مردم است

گویا: تبلیغ علیه واکسن، به خطر انداختن جان مردم است