مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:502021-10-20اقتصادي

از ابتدای سال آبی فقط 4 دهم میلی متر بارش در تهران ثبت شده است


مدیرعامل شرکت آبفا استان تهران گفت: از ابتدای سال آبی 1400-99 تاکنون، فقط 4 دهم میلی متر بارش در تهران ثبت شده و این نشان دهنده پاییز سختی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، محمد رضا بختیاری با اشاره به اینکه سال 99 سال خشکی بود و پیش بینی سازمان هواشناسی در پاییز 1400 نیز بارش چندانی نشان نمی دهد افزود: درحالی که از ابتدای سال آبی 1400-99 تاکنون فقط 4 دهم میلی متر بارش در تهران رخ داده، در مدت مشابه سال گذشته که خشک ترین سال در 50 سال گذشته بوده است 5.

8 میلی متر بارندگی در تهران ثبت شد.

وی با بیان اینکه پاییز امسال بسیار سخت خواهد بود گفت: درخصوص زمستان نیز پیش بینی های متعددی برای پربارش و کم بارشی وجود دارد که بطور کامل قابل تأیید نیست.

مدیرعامل شرکت آبفا استان تهران با اشاره به اینکه مصرف آب تهران به 3 میلیون و 200 هزار لیتر رسیده ادامه داد: این رقم در تابستان 3 میلیون و 700 هزار لیتر بوده که با گذر از اوج مصرف، این رقم کاهش یافته است.

بختیاری با بیان اینکه با وجود افزایش 3 درجه ای دمای هوا و کرونا مصرف آب تابستان در تهران نسبت به سال گذشته افزایش نداشته است گفت: ما با کنترل مصرف در مناطق مختلف، هشدار به مشترکان پرمصرف و اخطار به آن ها آب مورد نیاز پاییز را نیز تأمین خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ابتدای سال آبی فقط 4 دهم میلی متر بارش در تهران ثبت شده است

از ابتدای سال آبی فقط 4 دهم میلی متر بارش در تهران ثبت شده است