مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:502021-10-20سياسي

چالش های امروز جوامع اسلامی به دلیل فاصله گرفتن از آموزه های قرآن است


معاون ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: چالش هایی که امروز جوامع اسلامی با آن مواجه هستند، به دلیل فاصله گرفتن از آموزه های قرآن است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: چالش هایی که امروز جوامع اسلامی با آن مواجه هستند، به دلیل فاصله گرفتن از آموزه های قرآن است.

مرتضی طاهریان شامگاه سه شنبه، 27 مهر، در افتتاحیه مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان که در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: اگر ما نام خود را مسلمان گذاشته ایم و این افتخار را داریم که پیرو مکتب پیامبر(ص) هستیم، همواره باید به این باور برسیم که اگر پیوند خود را با قرآن روشن نکرده باشیم، قطعا در دینداری ما خلایی جدی وجود دارد.

وی ادامه داد: اگر نگاهی به وضعیت فعلی خود داشته باشیم، در هر جایی که دچار مشکل شده ایم، مشخص می شود از قرآن فاصله جدی گرفته ایم.

در حقیقت اگر مدعی دوستدار امام رضا(ع) هستیم که به واقع هم اینگونه است و به این دوستی نیز افتخار می کنیم، باید ببینیم آیا همان سیره ای که حضرت در ارتباط با قرآن کریم داشتند ما هم داریم یا خیر.

آیا غیر از این است که چالش هایی که امروز جوامع اسلامی با آن ها مواجه هستند به دلیل فاصله گرفتن از آموزه های قرآن است؟ در هفته وحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های امروز جوامع اسلامی به دلیل فاصله گرفتن از آموزه های قرآن است

چالش های امروز جوامع اسلامی به دلیل فاصله گرفتن از آموزه های قرآن است