مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-20اقتصادي

مشاوران املاک تلاش می کنند حتی الامکان قیمت را پایین تر بیاورند


رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت ها را حتی الامکان پایین تر هم می آورند تا زودتر به سود خود برسند.

- به نقل از رادیو گفت وگو، مصطفی قلی خسروی در مورد طرح ساماندهی بنگاه های املاک در مجلس اظهار کرد: سالهاست که صحبت از ساماندهی املاک و مستغلات می شود اما اتفاق خاصی نیفتاده است.

وی به چرایی این مطلب اشاره کرد و افزود: متأسفانه مجلسی ها بدون دعوت از اتحادیه و اتاق و کمیسیون نظارت چنین طرح هایی را به صورت خلق الساعه ارائه می کنند.

رییس اتحادیه صنف املاک تهران با بیان اینکه قانون نظام صنفی نسبت به مشاوران املاک بسیار ضعیف است و باید اصلاح شود گفت: ما هم از طرح ساماندهی بنگاه های املاک در مجلس استقبال می کنیم اما حرف ما این است که از نظر و مشورت ما نیز استفاده کنند.

قلی خسروی با بیان اینکه مشاوران املاک مقصر گرانی مسکن نیستند اظهار کرد: مشاوران املاک قیمت ها را بالا نمی برند بلکه همیشه قیمت را حتی الامکان پایین تر هم می آورند تا زودتر به سود خود برسند اما مسئولان به محض اینکه کم می آورند تقصیرها را به گردن مشاوران املاک می اندازند.

وی خاطرنشان کرد: در خیلی از کشورهای پیشرفته افراد برای جواز گرفتن و مشاور شدن در این حوزه باید دو سال آموزش تخصصی ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوران املاک تلاش می کنند حتی الامکان قیمت را پایین تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می کنند حتی الامکان قیمت را پایین تر بیاورند