مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-20سياسي

حضور تلفیقی طلاب مذاهب اسلامی در مدارس علمیه عامل رشد علوم دینی است


نماینده مقام معظم رهبری در سیستان وبلوچستان گفت: حضور طلاب در مدارس علمیه به صورت تلفیقی و بیان آرا و دیدگاه های خود در مسائل دینی عامل رشد علوم اسلامی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در نشست هم اندیشی علما و مدیران مدارس دینی اهل سنت پیرامون تاسیس موسسه بین المللی علوم اسلامی خاتم النبیین(ص) در استان با اشاره به رسالت جهانی پیامبر گرامی اسلام و تاکید ایشان بر کسب علم و دانش، اظهار داشت: علما وارثان پیامبران هستند و باید این رسالت جهانی را بر عهده گرفته و برای نشر علم، اخلاق و معنویت تلاش کنند.

امام جمعه زاهدان بیان داشت: در گذشته شاهد حضور طلاب مذاهب مختلف اظهار کرد: تربیت علمای متعادل در فکر و اندیشه  نیازمند اقدام عملی، برنامه ریزی و آموزش می باشد.

وی ضمن تاکید بر ضرورت ورود به رشته های تخصصی علوم اسلامی گفت: متاسفانه در این زمینه خلا وجود دارد و طلاب شیعه و اهل سنت کمتر به دنبال رشته های تخصصی رفته اند که باید برای رفع این خلأ طراحی و برنامه ریزی صورت گیرد.

در ادامه هر یک از علما و مدیران مدارس اهل سنت به بیان نظرات خود در خصوص تاسیس موسسه بین المللی علوم اسلامی در استان پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تلفیقی طلاب مذاهب اسلامی در مدارس علمیه عامل رشد علوم دینی است

حضور تلفیقی طلاب مذاهب اسلامی در مدارس علمیه عامل رشد علوم دینی است