مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-20سياسي

دوستداران نظام اسلامی حضور جریان ساز در فضای مجازی داشته باشند


انقلابیون و دوستداران نظام اسلامی باید حضور جریان ساز و تاثیرگذار در فضای مجازی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز چهارشنبه در دوره آموزشی و توانمندسازی رکن ویژه افسران جنگ نرم، با تاکید بر اینکه مطالبه رهبری در مورد فضای مجازی را باید جدی گرفت، افزود: مسؤولان باید استقلال و عدم وابستگی در فضای مجازی را اجرایی کنند، چون اخیراً مشاهده شد که با اختلال در یکی از این شبکه ها، کسب و کارهای مختلف دچار اخلال شد که بر همین اساس باید به عدم وابستگی در این حوزه دست یابیم.

وی بر حضور جریان ساز در فضای مجازی تاکید و اضافه کرد: در این رابطه ضمن اینکه باید جریان های خوب را حفظ کرد، تشکیل جبهه واحد ضدآمریکایی نیز باید تشکیل و تقویت شده و هیأت های اندیشه ورز در فضای مجازی راه اندازی و تبلیغ معارف اسلامی در فضای مجازی انجام شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: جریان تحریم وقتی فرو می ریزد که جریان تحریف شکست بخورد، یعنی اگر در جنگ روایت ها پیروز شویم در باقی جنگ ها هم پیروز می شویم.

آل هاشم با ابراز خرسندی از حضور خود در جمع فعالان فضای مجازی، یادآور شد: امروز فضای مجازی زبان نسل جوانان است که بسیاری از اطلاعات را از این فضا کسب می کنند که کنشگران شبکه های اجتماعی در حقیقت مدرسان سواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوستداران نظام اسلامی حضور جریان ساز در فضای مجازی داشته باشند

دوستداران نظام اسلامی حضور جریان ساز در فضای مجازی داشته باشند