مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:402021-10-20پزشكي

خطر طغیان آنفلوآنزا با برداشتن محدودیت های کرونایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علیرضا ناجی - ویروس شناس با بیان با اینکه با رعایت پروتکل های بهداشتی، - ویروس شناس و رییس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با هشدار نسبت به طغیان عفونت های ویروسی پس از کرونا گفت: برداشتن محدودیت های کرونایی احتمال برخورد با یک اپیدمی بزرگ آنفلوآنزا را افزایش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علیرضا ناجی - ویروس شناس با بیان با اینکه با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در دوران شیوع کرونا، میزان انتقال ویروس های تنفسی کاهش یافته است، اظهار کرد: البته اگر همچنان پروتکل های بهداشتی که برای کووید 19 رعایت می شود را ادامه دهیم، واکسن آنفلوآنزا را هم بزنیم، ممکن است آنفلوآنزا همچنان در فصل آینده نیز کاهش یابد.

وی با بیان اینکه در شیوع عفونت های تنفسی ویروسی عوامل زیادی موثرند، گفت: در حال حاضر ویروس کووید 19 مجال زیادی برای بروز سایر ویروس های تنفسی مانند آنفلوآنزا باقی نگذاشته است.

ناجی توضیح داد: در بعضی از مناطق دنیا ویروس آنفلوآنزا به خاطر روابط اجتماعی و رفتار های مردم در حال گردش است و اگر رهاسازی اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر طغیان آنفلوآنزا با برداشتن محدودیت های کرونایی

خطر طغیان آنفلوآنزا با برداشتن محدودیت های کرونایی