مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-20سياسي

اولین اکران دانشگاهی مستند «سحر» در دانشگاه صدا وسیما


به همت بسیج دانشجویی مستند «سحر» که تلاش دارد مردم نسبت به جریان مقاومت و اقدامات اسراییل و آمریکا در منطقه شناخت بیشتری پیدا کنند، در دانشگاه صدا و سیما اکران شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اولین اکران دانشگاهی و وضع تحریم های حداکثری و مضاف بر این افزایش قیمت بنزین توسط دولت موجب شکل گیری ناآرامی ها شدند.

وی افزود: ترامپ و پمپئو اعتقاد داشتند که فشار حداکثری باید به طور همزمان به همه اجزای مقاومت در منطقه وارد شود؛ به همین دلیل در ابتدا بازوان مقاومت در منطقه یعنی عراق و لبنان را مورد هدف قرار دادند و پس از آن به سراغ هیکل اصلی مقاومت یعنی ایران آمدند.

پاک تصریح کرد: واقعیت این است که هر اتفاق خوب یا بدی که قرار است برای ایران در منطقه رقم بخورد از کشور های هم پیمان کشورمان به ویژه کشور های سوریه، لبنان و عراق مشتق می شود و سرریز آن به ایران می آید؛ مثلا محتوای بخش عمده ای از هشتک ها و یا شعار هایی که در اعتراضات اخیر در خوزستان داده می شد در عراق تولید شده بود؛ با این وجود ما در مستند سحر تلاش کردیم تا با روایت ناآرامی های لبنان این خط را به مردم بشناسانیم تا نسبت به اقداماتی که علیه مقاومت در برابر اسراییل و نفوذ آمریکا در منطقه صورت می گیرد شناخت پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین اکران دانشگاهی مستند «سحر» در دانشگاه صدا وسیما

اولین اکران دانشگاهی مستند «سحر» در دانشگاه صدا وسیما