مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-20اقتصادي

ممنوعیت مرخصی معتادان از مراکز ترک اعتیاد پیش از اشتغال زایی آنان


مادامی که محل اشتغال معتادان در حال ترک در واحدهای تولیدی و اصناف مشخص نشود، نباید این افراد از مراکز ترک اعتیاد مرخص شوند.

- ، محمد علی شجاعی پیش از ظهر چهار شنبه در ستاد طرح مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بیکاری، عدم داشتن درآمد و منزلت اجتماعی یکی از مهمترین دلایل بروز آسیب اجتماعی اعتیاد در جامعه است و تا زمانی که این دغدغه ها بر طرف نشود چرخه بازپروری معتادان معیوب خواهد ماند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: سازمان های صنعت و معدن و فنی و حرفه ای برای حرفه آموزی و آموزش مهارت های تخصصی ویژه نیازهای فضای اشتغال استان در مراکز ترک اعتیاد به معتادان بهبود یافته باید پای کار بیایند و تا زمانی که محل اشتغال آنان در واحدهای تولیدی و اصناف مشخص نشده است از این مراکز مرخص نشوند.

وی با اشاره به ارائه لیست 119 فضای آموزشی از سوی نیروی انتظامی به اداره کل آموزش و پرورش برای انجام اقدامات امنیتی با هدف جلوگیری از سرقت در این مراکز، گفت: نصب دوربین و افزایش ارتفاع دیوارها از جمله این اقدامات است که باید مورد توجه باشد.

شجاعی با اشاره به 13 مصوبه ستاد مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی، بیان کرد: تا کنون 50 درصد این مصوبات اجرا شده و 20 درصد نیاز به پیگیری از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت مرخصی معتادان از مراکز ترک اعتیاد پیش از اشتغال زایی آنان

ممنوعیت مرخصی معتادان از مراکز ترک اعتیاد پیش از اشتغال زایی آنان