مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-20اجتماعي

واکسیناسیون ساکنین کوره های آجرپزی حریم جنوب پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با توجه به هماهنگی های انجام شده جمعاً 21 مرکز جهت انجام امور واکسیناسیون شهروندان تجهیز شده است که تعداد 14 مسجد در محلات منطقه18، - تعداد 250 نفر از ساکنین محروم و آسیب پذیر کوره های آجرپزی محله های بافت و حریم جنوب تهران بطور کامل واکسینه شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با توجه به هماهنگی های انجام شده جمعاً 21 مرکز جهت انجام امور واکسیناسیون شهروندان تجهیز شده است که تعداد 14 مسجد در محلات منطقه18، یک ایستگاه مترو، یک اتوبوس سیار، 3 عدد سوله مدیریت بحران در نواحی یک، سه و پنج و 2مجموعه ورزشی در نواحی یک و سه با امکاناتی همچون سامانه گرمایشی، سرمایشی و ملزومات اداری و نیرو های خدماتی در اختیار مرکز بهداشت غرب تهران و اورژانس تهران قرار گرفته است.

عملیات واکسیناسیون در منطقه18 از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است که با توجه به گزارشات دریافتی احتمالا تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

شیوع ویروس کرونا و پیامد های اجتماعی و مرتبط با سلامتی آن باید به عنوان یکی از مهم ترین وقایع اجتماعی بشر در قرن جاری در نظر گرفته شود.

در این بین افراد آسیب پذیر همچون سالمندان و معلولان به عنوان یکی از مهم ترین گروه های پرخطر در ابتلا به کرونا ویروس هستند و این موضوع ذهن همه افراد دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون ساکنین کوره های آجرپزی حریم جنوب پایتخت

واکسیناسیون ساکنین کوره های آجرپزی حریم جنوب پایتخت