مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-20سياسي

تفرقه سودی به جز خسران ندارد


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه قرآن، دین، پیامبر(ص)، حب اهل بیت(ع) و معاد وجوه اشتراک و عوامل وحدت اسلامی است، گفت: - ایسنا/کردستان فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه قرآن، دین، پیامبر(ص)، حب اهل بیت(ع) و معاد وجوه اشتراک و عوامل وحدت اسلامی است، گفت: باید این وجوه اشتراک را تقویت کنیم چراکه از تفرقه جز ضرر و خسران سودی نخواهیم برد.

سردار سیدصادق حسینی امروز، 28( مهرماه) در همایش وحدت که با حضور روحانیون و علمای سنی و شیعه استان کردستان در سالن شهدای سپاه برگزار شد، با تبریک هفته وحدت و میلاد رسول اکرم(ص)، اظهار کرد: در زمانی که جهل و خرافات بر منطقه مستولی بود، پیامبر اکرم(ص) انسان را به انسانیت حقیقی بازگرداند و ما تا امروز از این نعمت استفاده می کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما همه با هم و برای یک هدف مشترک تلاش می کنیم که این هم هزینه هایی برای ما داشته است، افزود: رهبری در عصر حاضر منادی وحدت و پرچمدار مسلمانان بوده و ما از این نعمت برخوردار هستیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، با اشاره به اینکه پیامبر وحدت و یکپارچگی را سرلوحه خود قرار داد، بیان کرد: قرآن، دین، پیامبر(ص)، حب اهل بیت(ع) و معاد وجوه اشتراک و عوامل وحدت اسلامی است که باید این وجوه اشتراک را تقویت کرد، چراکه از تفرقه جز ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفرقه سودی به جز خسران ندارد

تفرقه سودی به جز خسران ندارد