مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-20پزشكي

واکسن بزنید دوچرخه جایزه بگیرید


دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که به مناسبت هفته های وحدت و تربیت بدنی، مراجعه کنندگان به مراکز واکسیناسیون در شیراز، در قرعه کشی دوچرخه، - ایسنا/فارس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که به مناسبت هفته های وحدت و تربیت بدنی، مراجعه کنندگان به مراکز واکسیناسیون در شیراز، در قرعه کشی دوچرخه، شرکت داده می شوند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طی اطلاعیه ای اعلام کرد که به مناسبت گرامیداشت ایام مبارک هفته وحدت و تقارن آن با هفته ملی تربیت بدنی، 20 دستگاه دوچرخه به افرادی که برای دریافت واکسن، به پایگاه های واکسیناسیون شیراز مراجعه می کنند، به قید قرعه اهدا می شود.

براساس این اطلاعیه و با برنامه ریزی انجام شده، از روز پنج شنبه، بیست و نهم مهر تا روز یکشنبه دوم آبان، روزانه پنج دستگاه دوچرخه به قید قرعه، به افرادی که برای دریافت واکسن مراجعه می کنند، اهدا می شود.

در این روند، پایان هر روز، اطلاعات افراد دریافت کننده واکسن استخراج شده و پس از انجام قرعه کشی، مراسم اهدای جوایز برندگان در روز بعد و در در محل شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

برپایه این اطلاعیه برنامه یاد شده به همت مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همراهی مجمع خیرین تامین سلامت فارس انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن بزنید دوچرخه جایزه بگیرید

واکسن بزنید دوچرخه جایزه بگیرید