مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-20اقتصادي

1980 طرح زیرساختی در حال اجرا در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور/توسعه شهرک صنعتی دامغان


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از وجود 1980 طرح زیرساختی در حال اجرا در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از وجود 1980 طرح زیرساختی در حال اجرا در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور خبر داد.

علی رسولیان در حاشیه یازدید از شهرک صنعتی دامغان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از وظایف ما، ایجاد زیرساخت ها در شهرک های و نواحی صنعتی است که در همین راستا 4800 میلیارد تومان پروژه در شهرک های صنعتی کشور در حال اجرا داریم.

وی از برنامه ریزی برای اجرایی شدن و تکمیل پروژه های زیرساختی در نواحی و شهرک های صنعتی کشور خبر داد و تصریح کرد: امسال تاکنون حداقل 6000میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این زیرساخت ها تامین شده تا بتوانیم از محل آن برخی الزامات شهرک ها و نواحی صنعتی همچون آب، برق، گاز، راه و.

را تامین کنیم.

رسولیان از افزایش 50 درصدی بودجه طرح های زیرساختی شهرک ها و نواحی صنعتی در سراسر کشور خبر داد و افزود: تلاش ما بر این است که زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاران را تامین کنیم.

معاون وزیر صمت با اشاره به توسعه شهرک های صنعتی در شهرستان دامغان گفت: در حال حاضر 14 میلیارد تومان پروژه در شهرک ها و نواحی صنعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1980 طرح زیرساختی در حال اجرا در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور/توسعه شهرک صنعتی دامغان

1980 طرح زیرساختی در حال اجرا در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور/توسعه شهرک صنعتی دامغان