مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-20سياسي

افتخار می کنیم در اجرای فرمایشات رهبری در جذب قهرمانان ملی پیشتاز هستیم


مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اشاره به استخدام صادق بیت سیاح مدال آور پارالمپیکی در بخش تربیت بدنی این شرکت، گفت: افتخار می کنیم در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در جذب قهرمانان ملی پیشتاز هستیم.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اشاره به استخدام صادق بیت سیاح مدال آور پارالمپیکی در بخش تربیت بدنی این شرکت، گفت: افتخار می کنیم در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در جذب قهرمانان ملی پیشتاز هستیم.

امین ابراهیمی با بیان این که یکی از سیاست های شرکت فولاد خوزستان حمایت از سرمایههای انسانی داخل و خارج شرکت است، اظهارکرد: سرمایه انسانی داخل شرکت، نیروها و کارمندان توانمند و فداکار هستند و سرمایه خارج از شرکت نیز قهرمانان و نخبگان استان هستند؛ آقای بیت سیاح از قهرمانان ارزنده پارالمپیک است که در صورت حمایت، می تواند افتخارآفرینی خود را در سطح بین المللی تکرار کند و به یک الگو در بین جوانان استان تبدیل شود و مجددا نیز قلب مردم شریف خوزستان و ایران را شاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به استخدام بیت سیاح در بخش تربیت بدنی شرکت فولاد خوزستان، گفت: وقتی از طرف حضرت آقا فرمانی صادر شد، ما نیز به دستور حضرت آقا را به عنوان یک سرباز توجه کردیم زیرا فرمایشات حضرت آقا فصل الخطاب و لازم الاجرا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخار می کنیم در اجرای فرمایشات رهبری در جذب قهرمانان ملی پیشتاز هستیم

افتخار می کنیم در اجرای فرمایشات رهبری در جذب قهرمانان ملی پیشتاز هستیم