مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-20اقتصادي

نخستین شیمی پارک کشور در شهرضا عملیاتی می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: نخستین شیمی پارک تخصصی کشور در حوزه تبدیلات گازی ظرف یک ماه آینده عملیات اجرایی آن در شهرضا آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، ناصر اسدی صبح امروز در جلسه بررسی تفاهم نامه روشنایی محور شهرک صنعتی سپهرآباد به شهرک صنعتی رازی اظهار داشت: از حدود 2 سال پیش پیگیری هایی برای تأمین روشنایی اتوبان سپهرآباد تا شهرک رازی شهرضا شروع شد و پس از برگزاری جلسات متعدد منجر به انعقاد تفاهم نامه چندجانبه بین اداره کل راهداری، شرکت توزیع نیروی برق استان و شرکت شهرک های صنعتی شهرستان شهرضا شد.

فرماندار شهرضا افزود: به منظور پیشگیری از حوادث و ایجاد یک محور ایمن برای حمل و نقل بار، مردم و مواد اولیه برای شهرک رازی و سپهرآباد و در آینده منطقه ویژه اقتصادی ضرورت دارد، روشنایی این محور را تأمین کنیم.

وی با اشاره به حجم قابل توجه کامیون هایی که از سمت جنوب و جنوب غرب وارد محور شهرضا به اصفهان می شوند، گفت: کاهش تصادفات این محور و ایجاد یک محور امن با وجود صنایع قابل توجه در شهرک های صنعتی و منطقه صنعتی خرم و پرزان بسیار ضروری است.

اسدی با اشاره به اینکه با بهره برداری چند زیرگذر در محور شهرضا به اصفهان تعداد زیرگذرهای این محور به 8 عدد می رسد، بیان کرد: زیرگذر شهرک صنعتی رازی شهرضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین شیمی پارک کشور در شهرضا عملیاتی می شود

نخستین شیمی پارک کشور در شهرضا عملیاتی می شود