مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-20سياسي

امیر دریادار ایرانی: زیردریایی های جدیدی در دست ساخت داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در مصاحبه ای با رادیو گفتگو در خصوص عملیات اسکورت ناوگروه 77 گفت: - فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دستاورد های امروزه ما در حوزه زیرسطحی در حال استفاده است و زیردریایی های جدیدی نیز در دست ساخت داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در مصاحبه ای با رادیو گفتگو در خصوص عملیات اسکورت ناوگروه 77 گفت: بر اساس تقویت دیپلماسی دفاعی و آمدوشد با کشور های برادر و دوست، با هماهنگی وزارت امور خارجه و سفیر ایران در عمان، بازدیدی را داشتیم و ناوگروه 77 در بندر عمان پهلوگیری کرد و هم اینک در آنجا استقرار دارد.

وی همچنین در خصوص رفع تهاجم دزدان دریایی نسبت به نفت کش ایرانی گفت: اولویت ما حفظ امنیت خطوط کشتیرانی است؛ خاصه خطوط خودی و شناور ها و نفتکش ها تا تجارتِ ایرانی اسلامی با موفقیت شکل گیرد و در این راستا منطقه را آلوده می دانیم.

ایرانی خاطرنشان کرد: خلیج عدن از حیث حضور قایق های دزدان و تروریسم دریایی، آلوده و خطرآلود است و سعی داریم با حفظ توان خودی، وقتی عزیزان مورد تهدید واقع می شوند، به موقع در صحنه حضور یابیم و در عملیات اخیر نیز به سرعت حاضر شدیم و ضمن مقابله با قایق های تهدیدزا، امنیت را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر دریادار ایرانی: زیردریایی های جدیدی در دست ساخت داریم

امیر دریادار ایرانی: زیردریایی های جدیدی در دست ساخت داریم