مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-20اجتماعي

واکسیناسیون 67 درصد دانش آموزان کرمانشاهی علیه کرونا


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از واکسیناسیون 67 درصد دانش آموزان استان علیه بیماری کرونا خبر داد و گفت: تاپایان آبان شاهد حضور بیشتر دانش آموزان در مدارس خواهیم بود.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از واکسیناسیون 67 درصد دانش آموزان استان علیه بیماری کرونا خبر داد و گفت: تاپایان آبان شاهد حضور بیشتر دانش آموزان در مدارس خواهیم بود.

مجید یزدان پناه در گفت و گو با خبرنگاران ایسنا و ایرنا، با اشاره به حضوری شدن آموزش بخشی از دانش آموزان، اظهار کرد: با موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا در حال حاضر شاهد آموزش حضوری چند گروه از دانش آموزان در استان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یزدان پناه افزود: دانش آموزان کلاس های اول و دوم، دانش آموزان مدارس کارگاهی - هنرستانهای فنی و حرفه ای و کارودانش - و مدارس روستایی و عشایری با جمعیت کمتر از 15 نفر گروه هایی هستند که کلاس هایشان را به شکل حضوری برگزار می کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از احتمال حضوری شدن آموزش گروه های دیگری از دانش آموزان در هفته های آینده خبر داد و گفت: قرار است از آبان ماه و بعد از تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا تغییر و تحولی در بحث حضور دانش آموزان در مدارس را شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 67 درصد دانش آموزان کرمانشاهی علیه کرونا

واکسیناسیون 67 درصد دانش آموزان کرمانشاهی علیه کرونا