مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-20ورزشي

بازیکنان پدیده معمایی را تهدید کردند: نه تمرین می کنیم نه برابر مس بازی می کنیم!


بازیکنان پدیده مدیرعامل این تیم را تهدید کردند که حاضر نیستند برابر مس رفسنجان به میدان روند.

- بازیکنان پدیده معمایی را تهدید کردند: نه تمرین می کنیم نه برابر مس بازی می کنیم! بازیکنان پدیده مدیرعامل این تیم را تهدید کردند که حاضر نیستند برابر مس رفسنجان به میدان روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از اعتصاب بازیکنان پدیده و حاضر نشدن در جلسه تمرینی امروز، جلسه ای بین سرمربی، بازیکنان و مدیریت این باشگاه مشهدی برگزار شد تا در خصوص تعیین تکلیف مشهدی ها و آینده این تیم صحبت کنند.

با وجود وعده وعیدهای دوباره مسعود معمایی، مدیرعامل باشگاه پدیده، بازیکنان حرف او را نپذیرفتند و او حتی حاضر شد دست خطی از خود بدهد که باز هم بازیکنان زیر بار این موضوع نرفتند.

سرانجام بازیکنان و کادر فنی اخطار آخر را به مدیرعامل تیم شان دادند که تا موقعی که پیامک واریزی را نبینند، نه دیگر در تمرینات شرکت می کنند و نه حتی حاضر هستند در هفته دوم برابر مس رفسنجان به میدان روند.

پس از این اتمام حجت، بازیکنان پدیده محل تمرین را ترک کردند و حاضر به تمرین نشدند تا مدیرعامل این تیم هر چه زودتر به سراغ تهیه پول برای پرداخت مطالبات بازیکنان برود.

تیم فوتبال پدیده در هفته اول و در خانه برابر آلومینیوم اراک با تساوی بدون گل متوقف شد و باید در هفته دوم به مصاف مس رفسنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان پدیده معمایی را تهدید کردند: نه تمرین می کنیم نه برابر مس بازی می کنیم!

بازیکنان پدیده معمایی را تهدید کردند: نه تمرین می کنیم نه برابر مس بازی می کنیم!