مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-20اقتصادي

گیلان چهارمین استان پرتردد کشور در نیمه نخست سال


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، استان گیلان را چهارمین استان پرتردد کشور در نیمه نخست سال جاری دانست و گفت: طی این مدت شاهد تردد 14 میلیون و 590 هزار و 907 وسیله نقلیه در محورهای استان بودیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، استان گیلان را چهارمین استان پرتردد کشور در نیمه نخست سال جاری دانست و گفت: طی این مدت شاهد تردد 14 میلیون و 590 هزار و 907 وسیله نقلیه در محورهای استان بودیم.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان گیلان طی نیمه نخست امسال، اظهار کرد: طبق آمار دریافتی از 42 دستگاه ترددشمار نصب شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان طی این مدت هفت میلیون و 307 هزار و 541 وسیله نقلیه وارد استان شده است.

وی با بیان اینکه در مدت مذکور هفت میلیون و 283 هزار و 366 وسیله نقلیه از استان خارج شده است، افزود: مقایسه آمار ورود - خروج استان در مدت مشابه سال گذشته نشان دهنده یک درصد افزایش در ورود به استان و یک درصد کاهش در خروج از استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان تصریح کرد: همچنین آمار ورود - خروج استان در مدت مشابه سال 98 نشان دهنده 32 درصد کاهش در ورود به استان و 35 درصد کاهش در خروج از استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان چهارمین استان پرتردد کشور در نیمه نخست سال

گیلان چهارمین استان پرتردد کشور در نیمه نخست سال