مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-20سياسي

دیدار با خانواده شهدای سنندج در هفته وحدت


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان یادآور شد: خانواده های معظم شهدا مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا نجفی به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت همراه فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با چندتن از خانواده های شاهد و ایثارگر شهرستان سنندج دیدار کرد و یادآور شد: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و رسیدگی به امور آنان وظیفه همه مسئولان است و باید در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: امروز در جامعه بیش از هر زمانی نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم و شهدا سرمایه اصلی نظام اسلامی و عامل اقتدار، امنیت و آسایش امروز کشور هستند که با جانفشانی ایران اسلامی را سربلند و عزتمند کردند.

پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به مقام آنان وظیفه سنگینی است که بر دوش تمامی مسئولان و آحاد ملت می باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان خاطرنشان کرد: خانواده های معظم شهدا مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و دیدار با آن ها و رسیدگی به مشکلات آنان وظیفه مسئولان و مدیران است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دلجویی از خانواده های شهدا و ایثارگران افتخار بزرگی است و به طور قطع خدمت مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار با خانواده شهدای سنندج در هفته وحدت

دیدار با خانواده شهدای سنندج در هفته وحدت