مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-20سياسي

درخواست نماینده نوشهر برای ورود مجلس به موضوع لغو دورکاری کارکنان دولت


نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی از مجلس خواست که با توجه به لغو دورکاری صددرصدی از دستور کار دستگاه های اجرایی، برای مراقبت از سلامت مردم و برای افزایش بهره وری دستگاه های اجرایی وارد عمل شود.

- نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی از مجلس خواست که با توجه به لغو دورکاری صددرصدی از دستور کار دستگاه های اجرایی، برای مراقبت از سلامت مردم و برای افزایش بهره وری دستگاه های اجرایی وارد عمل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی محسنی بندپی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: علیرغم شتاب قابل توجه در تامین واکسن مورد نیاز مردم توسط دولت محترم که جای تقدیر و تشکر دارد، همچنان ویروس کرونا روزانه بیش از ده هزار نفر را مبتلا می کند و جان 200 نفر را می گیرد.

وی با اشاره به اینکه اخیرا باخبر شدیم که دورکاری صددرصدی از دستور کار دستگاه های اجرایی خارج شده است، گفت: این موضوع هم مغایر اسناد بالادستی و قانون برنامه ششم است و هم مغایر سلامت مردم می باشد و به نوعی باز کردن آغوش برای پیک ششم است.

نماینده مردم نوشهر یادآور شد: موضوع دورکاری حدود 30 سال است که توسط کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته در حال اجراست و علت عمده آن برای بیماری کرونا یا مبارزه با بیماری های دیگر نیست، بلکه برای افزایش بهره وری، ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده نوشهر برای ورود مجلس به موضوع لغو دورکاری کارکنان دولت

درخواست نماینده نوشهر برای ورود مجلس به موضوع لغو دورکاری کارکنان دولت