مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-20اقتصادي

توسعه خوشه کسب وکار پوشاک در خراسان رضوی آغاز شد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: مزیت ‎های نسبی و رقابتی صنعت پوشاک در این استان زمینه ساز اولویت قرار گرفتن آن جهت توسعه واحدهای کوچک و متوسط تولیدکننده آن در قالب یک خوشه کسب وکار شد که هم اینک گام نهایی فرآیند توسعه این خوشه در استان آغاز شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: مزیت ‎های نسبی و رقابتی صنعت پوشاک در این استان زمینه ساز اولویت قرار گرفتن آن جهت توسعه واحدهای کوچک و متوسط تولیدکننده آن در قالب یک خوشه کسب وکار شد که هم اینک گام نهایی فرآیند توسعه این خوشه در استان آغاز شده است.

علی بهرامی زاده اظهار کرد: مزیت های رسته تولید پوشاک در استان به ویژه مشهد مقدس شامل نیروی کار ماهر، ارزش افزوده بالا و حجم بازار داخلی و خارجی برای تولیدات آن است که در صورت توجه بیشتر به آن شاهد افزایش صادرات این محصول خواهیم بود.

وی افزود: در ابتدای توسعه یک خوشه صنعتی، مطالعات شناختی با هدف شناخت نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدیدهای صنعت و تحلیل زنجیره ارزش آن به انجام می رسد که به صورت سالانه برنامه هایی برای توسعه صنعت با مشارکت بخش خصوصی و نهادهای دولتی تدوین می گردد، در حال حاضر نیز امکان سنجی توسعه خوشه کسب و کار پوشاک انجام شده و با توجه به اخذ مجوزهای لازم، مراحل انتخاب عامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خوشه کسب وکار پوشاک در خراسان رضوی آغاز شد

توسعه خوشه کسب وکار پوشاک در خراسان رضوی آغاز شد