مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-20سياسي

جشنواره دانش آموزی «مشق ولایت» برگزار می شود


نخستین جشنواره دانش آموزی «مشق ولایت»با هدف ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و اسلامی و اعتلای اخلاق و ایمان دینی در شهرستان ابهر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نخستین جشنواره دانش آموزی مشق ولایت از 27 بهمن 1400 مقارن با سیزدهم ماه رجب میلاد مولی الموحدین علی (ع) و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با مشارکت و همکاری مجتمع آموزشی سما و نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در شهرستان ابهر برگزار خواهد شد.

سیاوش طاهری در آیین رونمایی از پوستر جشنواره دانش آموزی مشق ولایت ضمن ارائه گزارشی از عملکرد آموزشی مجتمع سمای ابهر، اظهار کرد: این جشنواره با هدف ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و اسلامی و اعتلای اخلاق و ایمان دینی در بین قشر دانش آموز و ایجاد انس و الفت بیشتر دانش آموزان با قرآن و عترت، ارج نهادن به فعالیت های قرآنی در مدارس سما، شناسایی و معرفی استعدادهای برجسته قرآن و عترت دانش آموزان برگزار خواهد شد.

 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر سپس از همکاری و مشارکت نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در این حرکت ارزشمند قرآنی تشکر و خواهان تقویت برنامه های فرهنگ ساز در تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها شد.

در ادامه جلسه، امام جمعه ابهر ضمن خیر مقدم به میهمانان حاضر در مراسم، گفت: در جامعه ولایی ما باید آموزش قرآن کریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره دانش آموزی «مشق ولایت» برگزار می شود

جشنواره دانش آموزی «مشق ولایت» برگزار می شود