مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-20اجتماعي

ورودی های جدید و کارگاه های مترو در منطقه 2 ساماندهی می شوند/ احداث 3 ایستگاه جدید


روند احداث 3 ایستگاه بوستان گفتگو، دادمان و میدان کتاب که همگی مربوط به خط 7 است، تسریع می شود.

- ، پیرو دعوت به عمل آمده از سوی شهردار منطقه 2، موارد مربوط به فعالیت های شرکت مترو تهران در این منطقه بررسی و تصمیمات ارزنده ای در این زمینه اتخاذ شد.

در نشست برگزار شده بین مهندس صالحی شهردار منطقه 2، مهندس امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، مهندس مزینانی مجری خط 6 و مهندس یوسفی مجری خط 7، مقرر شد به موازات همکاری منطقه 2 جهت تأمین منابع غیر نقد قابل تخصیص به پیمانکاران مترو و همچنین کمک به ساماندهی فضای پیرامونی ایستگاه ها و ورودی ها، روند احداث 3 ایستگاه بوستان گفتگو، دادمان و میدان کتاب که همگی مربوط به خط 7 است، تسریع شود.

از سوی دیگر، آخرین وضعیت ساخت ورودی های جدید برخی ایستگاههای خط 6 که قبلاً ورودی نخست آنها در این منطقه ایجاد شده است و نحوه همکاری منطقه 2 جهت تکمیل و بهره برداری هرچه سریع تر از ورودی های دوم این ایستگاه ها نیز مورد بحث و تبادل نظر طرفین قرار گرفت.

نکته مهم دیگر در نشست مذکور، برنامه ریزی مشترک شهرداری منطقه 2 و شرکت مترو تهران جهت جمع آوری و یا ساماندهی هرچه سریع تر کارگاه های عمرانی ایستگاه هایی است که یا کار ساخت آنها اتمام یافته و یا امکان کوچک سازی کارگاه ها در آنها وجود دارد تا ضمن رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی های جدید و کارگاه های مترو در منطقه 2 ساماندهی می شوند/ احداث 3 ایستگاه جدید

ورودی های جدید و کارگاه های مترو در منطقه 2 ساماندهی می شوند/ احداث 3 ایستگاه جدید