مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-20سياسي

یکی از مسیرهای فرهنگی سریع و اثربخش در زندان ها، ترویج فرهنگ شهداست


مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان های کشور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند باید تلاش کرد زندان ها را تبدیل به آموزشگاه نیکی ها کنیم ، - ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان های کشور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند "باید تلاش کرد زندان ها را تبدیل به آموزشگاه نیکی ها کنیم"، افزود: یکی از مسیرهای سریع و اثربخش در زندان، ترویج فرهنگ شهداست و ما از سال گذشته تشییع شهید گمنام در داخل زندان ها داریم.

حمیدرضا عزیزیان امروز 28 مهرماه در مراسم اختتامیه اولین جشنواره و نمایشگاه آثار هنری مکتب حاج قاسم لبخند ماه ویژه زندانیان، کارکنان و سربازان وظیفه زندان های کشور در کرمان اظهار کرد: بخش عمده ای از شهدای جمهوری اسلامی از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید شوشتری برای وحدت شیعه و سنی خیلی تلاش کردند که امروز حلقه گمشده مبارزه با استکبار جهانی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهادت در عرصه نسل سوم و چهارم انقلاب بار دیگر معجزه خود را به ما نشان داد، افزود: شهادت حاج قاسم سلیمانی جریان سازی آخرالزمانی ایجاد به جریان انقلابی آخرالزمانی متصل می کند.

عزیزیان با اشاره به اینکه ایده اولیه آغاز جشنواره مکتب حاج قاسم در زندا ها، از بند جرائم سخت زندان تهران شکل گرفت، تصریح کرد: همه خوبی ها در مکتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از مسیرهای فرهنگی سریع و اثربخش در زندان ها، ترویج فرهنگ شهداست

یکی از مسیرهای فرهنگی سریع و اثربخش در زندان ها، ترویج فرهنگ شهداست