مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-20سياسي

فراخوان«فعالیت های خلاق و نوآور هیات ها و تشکل های دینی» اعلام شد


فعالین رسانه ای هیات های مذهبی و تشکل های دینی سراسر کشور می توانند از طریق خبرگزاری مهر و یا شبکه اجتماعی تخصصی هیات با نام «بیرق» آثار و تولیدات خود را به سامانه 10004615 ارسال نمایند.

- فعالین رسانه ای هیات های مذهبی و تشکل های دینی سراسر کشور می توانند از طریق خبرگزاری مهر و یا شبکه اجتماعی تخصصی هیات با نام بیرق آثار و تولیدات خود را به سامانه 10004615 ارسال نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزار شد.

حجت الاسلام باباخانی در ابتدای این نشست خبری موضوع وحدت را موضوعی بسیار مهم و ارزشمند دانست و اظهار داشت: اینکه انسان بداند از وحدت چه کسی نفع می برد و چه کسی متضرر می شود بسیاری از ابهامات در این حوزه رفع می شود.

مدیرکل تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: اینگونه نیست که هر کسی که بر موضوعات اختلافی تاکید می کند دنباله روی انگلیس باشد اما دشمنان ملت ایران، شیعیان و اسلام قطعاً از این اختلاف خوشحال خواهند شد.

تاکید پیامبراکرم (ص) اتحاد بین مسلمانان بوده و روایات متعددی در این خصوص وجود دارد، برای مثل، طبق صریح روایات؛ در مقابل کسانی که معتقد به مکتب ما اهل بیت (ع) نیستند خوب رفتار کنید و برای ما زینت باشید، احیاناً بیمار شدند به عیادت آنان بروید، مشکلات اقتصادی پیدا کردند به آنان قرض دهید و …؛ این نکته بسیار مهمی است که شیعیان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان«فعالیت های خلاق و نوآور هیات ها و تشکل های دینی» اعلام شد

فراخوان«فعالیت های خلاق و نوآور هیات ها و تشکل های دینی» اعلام شد