مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-20سياسي

پیام وزیر بهداشت به مناسبت هفته وحدت


وزیر بهداشت در پیامی به مناسبت هفته وحدت، با اشاره به همه گیری کووید 19 در جهان، همدلی، هم صدایی، وحدت و اعتصام به ریسمان الهی را رمز موفقیت در کنترل و مدیریت این بیماری در کشور، - وزیر بهداشت در پیامی به مناسبت هفته وحدت، با اشاره به همه گیری کووید 19 در جهان، همدلی، هم صدایی، وحدت و اعتصام به ریسمان الهی را رمز موفقیت در کنترل و مدیریت این بیماری در کشور، عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهرام عین الهی در پیامی به مناسبت هفته وحدت آورده است: وحدت و همگرایی، اساس و بنیان تفکر توحیدی و الهی است.

حرکت بنیادین انسان از کثرت ناگزیر زیست زمینی به سمت وحدت مطلق قدسی، نه تنها فرمان بزرگ الهی و هدایتی تشریعی که این نیل به یگانگی امری فطری و تکوینی است.

تاریخ، گواه بزرگی است بر این مدعا که بشر پیوسته از تفرق و پرهیز از اعتصام به ریسمان یگانگی، دچار آسیب بوده است.

جنگ های خانمان سوز، نسل کشی ها و غارت گری ها و هزاران هزار زخم کهنه بر تن تاریخ اعصار، نتیجه روشن روی گرداندن از این دعوت بزرگ الهی است.

پیامبران الهی و راهبران ادیان توحیدی پیوسته چراغ های روشن هدایت به سوی آرمان شهری بوده اند که بر ستون های مستحکم همگرایی و وحدت استوار است و رسول خاتم، پیامبر اعظم و نبی اکرم (ص) تجسم تمام نمای نور آسمانی وحدت و مودت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزیر بهداشت به مناسبت هفته وحدت

پیام وزیر بهداشت به مناسبت هفته وحدت