مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-20سياسي

خبر خوب درباره فعالیت ماینرها


رییس کمیته نیرو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت که دستگاه های ماینر به شکل قاعده مند و حساب شده وارد کشور نشده اند و باعث بروز معضلات و مشکلاتی شده اند که این موضوع، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، پرویز محمدنژاد، رییس کمیته نیرو کمیسیون انرژی مجلس در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به واسطه اینکه دستگاه های ماینر به شکل قاعده مند و حساب شده وارد کشور نشده اند، به هم ریختگی زیادی در داخل کشور هم به لحاظ مصرف انرژی و هم به لحاظ سایر معضلات و مشکلات ایجاد شد که این موضوع، ضرورت پرداختن و نگاه ویژه به بحث ماینرها را نشان می دهد.

در مجلس شورای اسلامی از جهات مختلف درحال ساماندهی این موضوع هستیم و با همکاری وزارتخانه های صمت و نیرو، اقداماتی تحت عنوان طرح ها و لوایح را در مجلس مطرح کرده ایم و به دنبال قاعده مند کردن سیستم و تجهیزات ماینرها در کشور هستیم.

لزوم استانداردسازی تجهیزات استخراج رمزارزها رییس کمیته نیرو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: اگر به درستی به این حوزه پرداخته نشود، حتماً تخریب بیشتر از سود و فایده آن خواهد بود.

امروز یک مرحله دیگر از کنترل و کانالیزه کردن این پدیده نوظهور و جدید را پشت سرگذاشتیم و شاهد افتتاح نخستین آزمایشگاه استخراج فراورده ‎های پردازشی رمزگذاری شده رمزارزها (ماینرها) را در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب درباره فعالیت ماینرها

خبر خوب درباره فعالیت ماینرها