مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:302021-10-20سياسي

آیت الله جنتی: حل مشکلات بین ایران و عربستان اقدام مهمی است


امام صادق (ع) نیز که در آستانه میلاد ایشان هستیم در عمر پر برکتشان با وجود همه محدودیت ها و مشکلات و کنترل های که نسبت به ایشان می شد، توانستند انبوهی از روایات در ابواب مختلف فقهی را بیان کنند و تا قیامت آثارشان محل برکت مسلمانان باشد.

- امام صادق (ع) نیز که در آستانه میلاد ایشان هستیم در عمر پر برکتشان با وجود همه محدودیت ها و مشکلات و کنترل های که نسبت به ایشان می شد، توانستند انبوهی از روایات در ابواب مختلف فقهی را بیان کنند و تا قیامت آثارشان محل برکت مسلمانان باشد.

دبیر شورای نگهبان گفت: هرچه امروز مسلمانان دارند از زحمات و خدمات پیامبر رحمت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز چهارشنبه (28 مهر 1400) این شورا با تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت رسول (ص)، امام صادق (ع) و هفته وحدت گفت: هرچه امروز مسلمانان دارند از زحمات و خدمات پیامبر رحمت است و ما باید قدردان ایشان باشیم و از خداوند میخواهیم که ما را با ایشان و آل طاهرینش محشور کند.

جنتی در ادامه افزود: امام صادق (ع) نیز که در آستانه میلاد ایشان هستیم در عمر پر برکتشان با وجود همه محدودیت ها و مشکلات و کنترل های که نسبت به ایشان می شد، توانستند انبوهی از روایات در ابواب مختلف فقهی را بیان کنند و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جنتی: حل مشکلات بین ایران و عربستان اقدام مهمی است

آیت الله جنتی: حل مشکلات بین ایران و عربستان اقدام مهمی است