مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-20اقتصادي

هزار سنگ پیش پای صادرات لَنگ


بسیاری از اقتصاددانان یکی از مهمترین راه های برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور را تولید کالای صادرات محور و امر صادرات اعلام کرده اند.

- در این میان واحدهای تولیدی و صادرکنندگانی بودند که پا به عرصه فعالیت گذاشته و اقدام به پیدا کردن بازارهایی در کشور هدف کرده اند.

اما اگر در حال حاضر سری به آن ها زده شود، امر صادرات را تعطیل کرده اند و تعطیلی کار را تنها روش برای نجات از برخی از مشکلات عنوان می کنند.

در واقع آن ها معتقد هستند برخی از مصوبه ها و تصمیم گیری ها همچون تعهد ارزی سبب شده تا آن ها عملا نتوانند ادامه فعالیت دهند.

دلال هایی که شریک سود صادرکنندگان شدند امین رجب پور یکی از صادرکنندگان خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه یکی دو سالی است که رفع تعهدات ارزی از مهمترین مشکلات و معضلات صادرکنندگان در این استان و کشور است، گفت: به واسطه اجرای این طرح در دولت گذشته صادرکنندگان جای خود را به دلال های مرزی داده اند و کار از طریق آن ها در حال انجام است.

وی افزود: این افراد در گذشته با 180 تا 200 هزار تومان کار را انجام می دادند اما حق کار آن ها برای اینکه دارای کارت بازرگانی فعال هستند به پنج تا شش میلیون تومان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار سنگ پیش پای صادرات لَنگ

هزار سنگ پیش پای صادرات لَنگ