مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-20سياسي

ایران با 3 آژانس ادبی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت/ کانادا مهمان ویژه شد


هفتاد و سومین دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت عصر روز گذشته (بیست و هفتم مهرماه) با حضور جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد و از امروز (بیست و هشتم مهرماه) رسما آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هفتاد و سومین دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت عصر روز گذشته (بیست و هفتم مهرماه) در دو بخش حضوری و مجازی و با رعایت پروتکل های بهداشتی افتتاح شد و از امروز (بیست وهشتم مهرماه) آغاز به کار کرد.

کشور کانادا نیز میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت است.

غرفه ملی جمهوی اسلامی ایران در این نمایشگاه در فضایی به وسعت 40 متر مربع برپا شده و نمایندگانی از صنعت نشر کشورمان همچون خانه کتاب و ادبیات ایران، آژانس ادبی دایره مینا، آژانس ادبی پل، آژانس ادبی تماس، مجمع ناشران دفاع مقدس، انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان و اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آن حضور دارند.

با توجه به محدودیت های حضور ناشران و علاقه مندان حوزه نشر در این دوره از نمایشگاه کتاب فرانکفورت با برنامه ریزی های پیشین، هریک از آژانس های ادبی و تشکل ها که توفیق حضور در هفتاد وسومین دوره این نمایشگاه را پیدا کردند نمایندگی بیش از 10 ناشر و معرفی آثار آنان را در برنامه کار خود قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران با 3 آژانس ادبی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت/ کانادا مهمان ویژه شد

ایران با 3 آژانس ادبی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت/ کانادا مهمان ویژه شد