مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-20اقتصادي

احداث سد در طارم ضروری است


معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان طارم گفت: احداث سد متمرکز بر روی رودخانه قزل اوزن و ایجاد سدهای معیشتی کوچک دو گزینه برای ذخیره سازی آب در شهرستان طارم است.

- ایسنا/زنجان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان طارم گفت: احداث سد متمرکز بر روی رودخانه قزل اوزن و ایجاد سدهای معیشتی کوچک دو گزینه برای ذخیره سازی آب در شهرستان طارم است.

مهدی حیدری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با ایجاد سد در شهرستان طارم، اظهار کرد: احداث سد در طارم نسبت به دیگر مناطق استان، نیاز به مطالعه و بررسی بیشتری دارد و ما در این زمینه منابعی را در اختیار شرکت آب منطقه ای قرار داده ایم تا تحقیقات لازم را با استفاده از ظرفیت تخصصی مشاوران انجام دهند تا بدانیم به شکلی می توانیم آب جاری شهرستان طارم را ذخیره کنیم.

وی افزود: بیشتر آب موجود شهرستان طارم، آب های سطحی است و در این شهرستان آب های زیر سطحی و عمیق نداریم یا خیلی کم است و به همین دلیل ضرورت ذخیره سازی آب در منطقه بیش از گذشته نمود پیدا کرده تا آب های سطحی شهرستان طارم که عمدتا گذرا بوده و از طریق رودخانه های فصلی از شهرستان خارج می شوند را مدیریت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سد در طارم ضروری است

احداث سد در طارم ضروری است