مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-20اقتصادي

امسال 9 هزار تن لیمو در داراب برداشت می شود


مسئول باغبانی شهرستان داراب اعلام کرد که امسال انتظار داریم که 9 هزار تن لیمو از باغ های مرکبات این شهرستان برداشت شده است.

- ایسنا/فارس مسئول باغبانی شهرستان داراب اعلام کرد که امسال انتظار داریم که 9 هزار تن لیمو از باغ های مرکبات این شهرستان برداشت شده است.

مرتضی فانی به ایسنا گفت: برداشت این محصول، از نیمه دوم مهر ماه در شهرستان داراب آغاز شده است و تا اواسط آبان ماه ادامه خواهد داشت.

او گفت: متوسط عملکرد تولید لیموترش سالانه 18 تن در هر هکتار بوده که امسال با توجه به شرایط جوی و سرمازدگی شکوفه درختان در فصل بهار، متفاوت خواهد بود.

فانی با بیان اینکه 500 هکتار باغ لیمو در شهرستان داراب وجود دارد، ابراز امیدواری کرد که امسال بالغ بر 9 هزار تن از این محصول برداشت و روانه بازار شود.

مسئول باغبانی جهادکشاورزی شهرستان داراب خاطرنشان کرد: بخشی از لیموی برداشت شده در شهرستان داراب، به سراسر فارس و کشور صادر و در تازه خوری یا آبگیری، مصرف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیموترش یکی از مهمترین محصولات باغی استان فارس محسوب می شود و بخش قابل توجهی از باغ های لیموی ایران در شهرستان های جنوبی و شرقی این استان قرار دارد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 9 هزار تن لیمو در داراب برداشت می شود

امسال 9 هزار تن لیمو در داراب برداشت می شود