مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-20پزشكي

توجه به سلامت روان حلقه مفقوده در جنوب کرمان


به جرأت می توان گفت که توجه به سلامت روان یک حلقه مفقوده در جنوب استان کرمان است.

- ، محمد رضانژاد صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات تخصصی و اقدامات بهزیستی شهرستان جیرفت در حوزه سلامت روان اظهار داشت: توجه به بهداشت روان، نقش مهمی در سلامت روانی افراد یک جامعه دارد که متأسفانه امروزه به دلایل مختلف این امر کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: متأسفانه به دلیل همین کم توجهی مسئولان، شاهد افزایش افسردگی، اضطراب و نگرانی در جامعه هستیم و این مساله در شهرستانهای جنوبی نمود بیشتری دارد به نحوی که به جرأت می توان گفت که توجه به سلامت روان یک حلقه مفقوده در جنوب استان کرمان است.

رییس بهزیستی شهرستان جیرفت در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات گسترده مشاوره ای در شهرستان جیرفت اشاره کرد و گفت: سه مرکز مشاوره تخصصی و سه مرکز مشاوره عمومی در سطح شهرستان جیرفت تحت نظارت این اداره مشغول ارائه خدمات مشاوره ای هستند.

وی بیان کرد: هدف از تأسیس این مراکز افزایش دسترسی مردم به خدمات روانشناختی و مشاوره ای و نیز بهره وری از ظرفیت های تخصصی مرتبط و موجود در جامعه است.

رضانژاد افزود: در همین راستا بهره مندی حدود یک هزار و 325 نفر از مجموعه خدمات مشاوره ای و آموزشی بهزیستی جیرفت در سالجاری بخشی از این خدمات گسترده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به سلامت روان حلقه مفقوده در جنوب کرمان

توجه به سلامت روان حلقه مفقوده در جنوب کرمان