مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:202021-10-20سياسي

حضور کارمندان در ادارات منوط به واکسیناسیون است


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طبق ابلاغ سازمان امور استخدامی کشور، حضور کارمندان در ادارات و سازمان ها منوط به واکسیناسیون است.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طبق ابلاغ سازمان امور استخدامی کشور، حضور کارمندان در ادارات و سازمان ها منوط به واکسیناسیون است.

عزیزاله شهبازی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که روز چهارشنبه 28مهرماه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت، افزود: امید است به برکت هفته مبارک وحدت، اتحاد و انسجامی که در مجموعه البرز برای ارائه خدمات به مردم شکل گرفته پایدار و مداوم باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: همگرایی و هم پوشانی که در ستاد استانی مقابله با کرونا شکل گرفت، نتایج ارزشمندی را همراه داشت و توانستیم در سایه این وحدت از بروز مشکلات بسیار بزرگتری در زمینه شیوع کرونا در استان پیشگیری کنیم.

شهبازی با قدردانی از همراهی های نماینده محترم ولی فقیه در استان با مصوبات ستاد ملی و استانی، گفت: اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا با اهتمام و تعصب ویژه ای از برنامه ها و مصوبات ستاد ملی تبعیت کردند و این روند باید با جدیت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به سرعت شگفت انگیز واکسیناسیون با توجه به برنامه ریزی های جهادی دولت، افزود: امید است مردم نیز هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور کارمندان در ادارات منوط به واکسیناسیون است

حضور کارمندان در ادارات منوط به واکسیناسیون است