مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:202021-10-20سياسي

شتاب مناطق آزاد برای کمک به اقتصاد و معیشت مردم


در دیدار محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد و مشاور رییس جمهور با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان بر شتاب گرفتن مناطق آزاد جهت کمک به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، دکتر نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت دیدار کرده و در خصوص مسائل مناطق آزاد و راهکارهای دست یابی این مناطق به اهداف تعیین شده به گفتگو پرداخت.

مناطق آزاد باید به ریل توسعه برگردد  مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با بیان اینکه مسائل ومشکلات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور ریشه یابی شده و راهکارهای برون رفت از آن نیز احصاء گردیده اظهار کرد: در این میان یکی از مهمترین سازوکارها و ابزار تحقق شرح وظایف مناطق آزاد را باید اجرای دقیق قوانین مشخص شده برای آن بیان کرد و این مهم در دستور کار دبیرخانه شورایعالی و دولت قرار دارد.

وی با ارائه تحلیلی از فرصت ها و چالش های پیش روی مناطق آزاد و عملکرد این مناطق در گذر زمان، تصریح کرد: مناطق آزاد باید به ریل توسعه بازگردد و با شتاب بیشتری به اقتصاد و معیشت مردم کمک نمایند تا دغدغه های مقام معظم رهبری و مردم نسبت به بهره برداری حداکثری از این فرصت و مزیت اقتصادی کشورمان بر طرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب مناطق آزاد برای کمک به اقتصاد و معیشت مردم

شتاب مناطق آزاد برای کمک به اقتصاد و معیشت مردم