مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-20سياسي

زره تن: وحدت اقوام ایرانی امری تغییرناپذیر است


نایب رییس کمیسیون اصلاح ساختار بودجه در مجلس با اشاره به اهمیت وحدت و انسجام میان اقوام و مذاهب در کشور عنوان کرد: این وحدت و انسجام میان اقوام ایرانی امری تغییر ناپذیر است.

- نایب رییس کمیسیون اصلاح ساختار بودجه در مجلس با اشاره به اهمیت وحدت و انسجام میان اقوام و مذاهب در کشور عنوان کرد: این وحدت و انسجام میان اقوام ایرانی امری تغییر ناپذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرش زره تن نماینده مردم اورامانات در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس ابتدا با اشاره به هفته وحدت گفت: شمیم پیام پرودگار عالم از وجود قدسی پیامبر اکرم (ص) رسولانه به مشام جهانیان می رسد.

وی افزود: وحدت اسلامی میان مسلمین حاصل مکارم اخلاق است.

این موضوع نه تنها در کالبد مذاهب اسلامی روحی مشترک است بلکه در میان اقوام مختلف ایرانی هم حائز اهمیت بوده چرا که وحدت و انسجام هم میان اقوام امری تغییرناپذیز می باشد.

وی همچنین اشاره کرد: برخی همسایگان فراموشکار که چشم و گوش خود را بسته و دندان تیز کرده اند باید در این مقطع تاریخی چشم و گوش خود را باز کنند اگر امروز کشور ما رفتارهای زننده آن رییس جمهور را صبورانه تحمل می کند ممکن است فردا روز این صبر به سر شود و یاری دهندگان به رژیم کودک کش صهیونیستی چنان سیلی دریافت می کنند که عاقبت هر ستمکاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زره تن: وحدت اقوام ایرانی امری تغییرناپذیر است

زره تن: وحدت اقوام ایرانی امری تغییرناپذیر است