مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-20سياسي

تلاش بیمه سلامت ایران در پوشش همگانی افراد غیر برخوردار


عضو هیات مدیره سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سازمان بیمه سلامت تلاش می کند تا تمامی افراد غیربرخوردار فاقد پوشش بیمه سلامت، تحت پوشش این سازمان قرار گیرند.

- عضو هیات مدیره سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سازمان بیمه سلامت تلاش می کند تا تمامی افراد غیربرخوردار فاقد پوشش بیمه سلامت، تحت پوشش این سازمان قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی حسن زاده درباره عملکرد سازمان بیمه سلامت، گفت: سازمان بیمه سلامت تاکنون تلاش های بسیاری در جهت تحت پوشش قراردادن افراد فاقد بیمه داشته است، به همین دلیل با پیگیری های صورت گرفته آیین نامه ای در هیات دولت تصویب شد تا بر اساس آن در قالب پوشش همگانی مشخص شود که افراد به چه شکلی تحت پوشش این سازمان قرار گیرند.

وی افزود: به طور کلی در تمام دنیا افراد غیر برخوردار و آنهایی که توان پرداخت حق بیمه را ندارند، توسط دولت تامین منابع بیمه ای می شوند، لذا در این آیین نامه نیز چنین موضوعی در نظر گرفته شده؛ تا دستیابی به عدالت در بهره مندی از خدمات سلامت صورت گیرد.

وی تصریح کرد: مطالعات نشان می دهد که در گذشته متاسفانه در کشور ما اقشار برخوردار بیشتر از افراد غیر برخوردار از یارانه بهره مند شدند؛ بنابراین آیین مذکور در همین راستا بوده و سازمان بیمه سلامت نیز تلاش می کند، تا افراد فاقد پوشش را به گونه ای بیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش بیمه سلامت ایران در پوشش همگانی افراد غیر برخوردار

تلاش بیمه سلامت ایران در پوشش همگانی افراد غیر برخوردار