مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-20پزشكي

افتتاح آزمایشگاه جدید جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در بولوار وکیل آباد مشهد


مدیر داخلی آزمایشگاه تشخیص طبی و آسیب شناسی شعبه وکیل آباد جهاد دانشگاهی خراسان رضوی از آغاز پذیرش بیمار در این آزمایشگاه خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر داخلی آزمایشگاه تشخیص طبی و آسیب شناسی شعبه وکیل آباد جهاد دانشگاهی خراسان رضوی از آغاز پذیرش بیمار در این آزمایشگاه خبر داد.

مجید علیزاده اظهار کرد: با توجه به درخواست فراوان مراجعه کنندگان آزمایشگاه مرکزی جهاد دانشگاهی مبنی بر ایجاد شعبه جدید این آزمایشگاه در منطقه وکیل آباد برای سهولت دسترسی و همچنین برنامه جهاد دانشگاهی برای تمرکز بر موضوع پیشگیری و درمان سرطان، کلید احداث این آزمایشگاه در منطقه وکیل آباد، بین وکیل آباد هشت و 10 در سال 99 زده شد و در اواسط مرداد ماه سال جاری افتتاح و آماده بهره برداری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، وی افزود: ساختمان این آزمایشگاه به نام استاد دکتر عباسعلی امیدی بنیان گذار آزمایشگاه تشخیص طبی در جهاد دانشگاهی خراسان رضوی نام گذاری شده است.

علیزاده تصریح کرد: این آزمایشگاه با رویکرد تشخیص سرطان تاسیس شده و همراه با آزمایشگاه تشخیص طبی و آسیب شناسی است که با به کارگیری نیروهای متخصص و بهترین و جدیدترین دستگاه های تمام اتوماتیک آزمایشگاهی و استفاده از کیت های معتبر سعی در ارائه دقیق ترین خدمات با تعر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح آزمایشگاه جدید جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در بولوار وکیل آباد مشهد

افتتاح آزمایشگاه جدید جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در بولوار وکیل آباد مشهد