مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-20اقتصادي

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟


اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

- ، گوشی های موبایل یکی از ابزارهای دیجیتال در دنیای امروز هستند که تقریباً می توان گفت، پرکاربردترین وسیله دیجیتالی به حساب می آیند که همین امر سبب شده تا برندها و شرکت های مختلفی در این زمینه فعالیت کنند.

دو برند سامسونگ و شیائومی از پرطرفدارترین برندهای موجود در بازار به حساب می آیند که خریداران همواره در زمان خرید گوشی موبایل بر سر دو راهی گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ مانده اند.

مقایسه قیمت گوشی های سامسونگ و شیائومی گوشی های شیائومی نسبت به کیفیت بالایی که دارند، قیمت ارزان تری نسبت به مدل های مختلف سامسونگ دارند و همین امر سبب شده تا اقتصادی تر به نظر می رسد، اگر چه مدل هایی نیز وجود دارند که تبلیغات برای استفاده کننده از گوشی نمایان نمی شود پس اگر قصد خرید گوشی همراه را دارید، قیمت های گوشی شیائومی پایین تر از سامسونگ است که این تفاوت قیمت در مدل های پایین رده، میان رده و پرچمدار به چشم می خورد.

مقایسه گوشی های پرچمدار سامسونگ و شیائومی دو برند سامسونگ و شیائومی گوشی های پرچمدار خود را با امکانات مختلفی به بازار عرضه کرده اند که خریداران را به چالش کشیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟