مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-20سياسي

کرمی: دولتمردان اجرای مصوبات سفرهای استانی را به صورت جدی مد نظر داشته باشند


نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از دولتمردان خواست که اجرای مصوبات سفرهای استانی را به صورت جدی مد نظر داشته باشند، چون آنچه بعد از سفر معیار عملکرد دولتمردان قرار می گیرد چگونگی تحقق وعده های آنان است.

- نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از دولتمردان خواست که اجرای مصوبات سفرهای استانی را به صورت جدی مد نظر داشته باشند، چون آنچه بعد از سفر معیار عملکرد دولتمردان قرار می گیرد چگونگی تحقق وعده های آنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین کرمی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در ارتباط با حوزه بین المللی و منطقه ای بیان کرد: به عنوان خادم مردم به برخی از همسایگان این تذکر را بدهم که حق و حقوق همسایگی و حسن همجواری را رعایت نموده و حرمت بزرگ تر از خود را به ویژه حرمت کشور و ملت بزرگ ایران را نگه دارند و دچار سوء تفاهم نشده و بازیچه دیگران قرار نگیرند.

وی ضمن تشکر از سفرهای استانی دولت به مناطق مختلف گفت: اجرای مصوبات استانی را به صورت جدی مد نظر داشته باشند، زیرا آنچه بعد از سفر معیار عملکرد دولتمردان قرار می گیرد چگونگی تحقق وعده های آنان به ویژه وعده های مرتبط با معیشت مردم می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمی: دولتمردان اجرای مصوبات سفرهای استانی را به صورت جدی مد نظر داشته باشند

کرمی: دولتمردان اجرای مصوبات سفرهای استانی را به صورت جدی مد نظر داشته باشند