مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-20پزشكي

چرا برخی از مردم در برابر ویروس کرونا مقاوم هستند؟


یک تیم بین المللی از دانشمندان در تلاشند تا پاسخی برای این مسئله که چرا برخی از افراد در برابر ویروس کرونا مقاوم هستند، بیابند.

- به نقل از مدیکال اکسپرس، یک تیم بین المللی از دانشمندان پزشکی مقاله ای را در مجله Nature Immunology منتشر کرده اند که تحقیقات مداوم در مورد علت مقاومت برخی افراد در برابر عفونت های سارس-کوو-2 را بیان کرده است.

آن ها در مقاله خود تاکید می کنند که در حال حاضر اطلاعات کمی در مورد دلیل ایمن بودن برخی افراد از کووید-19 وجود دارد، اما آن ها پیشنهاد می کنند که تلاش قوی تر برای یافتن راه های جدیدی برای درمان یا جلوگیری از این بیماری منجر شود.

نویسندگان یادآور می شوند که این همه گیری باعث یادآوری تنوع چشمگیر در واکنش های ویروسی به جامعه جهانی شده است، برخی از افراد بدون علامت هستند در حالی که برخی دیگر آنقدر بیمار می شوند که می میرند.

آن ها همچنین به تفاوت های واضحی که محققان مشاهده کرده اند اشاره می کنند.

به عنوان مثال مواردی که یک فرد در یک خانواده بدون عفونت باقی می ماند در حالی که همه اطرافیانشان بیمار می شوند، یا افرادی که در محیط های پرخطر کار می کنند، اما بیمار نمی شوند.

نویسندگان همچنین تاکید می کنند که در حال حاضر، هیچ کس واقعا نمی داند چرا چنین تنوعی در پاسخ به عفونت های سارس-کوو-2 وجود دارد، هرچند سرنخ ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برخی از مردم در برابر ویروس کرونا مقاوم هستند؟

چرا برخی از مردم در برابر ویروس کرونا مقاوم هستند؟