مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-20سياسي

دعوت به وحدت و تقریب مذاهب از اهداف سپهبد شهید سلیمانی بوده است


امام جمعه و استاندار کرمان با تبریک هفته وحدت الگوی موفق جمهوری اسلامی در کانون های مؤثر خاورمیانه را ترکیبی از رزمندگان اهل شیعه و سنی دانستند که شهید سلیمانی فرمانده دلی آنها بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان به مناسبت هفته دولت پیام مشترکی صادر کردند.

متن پیام حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی و علی زینی وند به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وحدت مهمترین مؤلفه موجود در هر جامعه برای استمرار امنیت است و یکی از مهمترین اقدام ها در حفظ اتحاد بین مسلمانان، تدبیر امام راحل (ره) در نامگذاری هفته وحدت است.

هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص)، تجلی پیوند ناگسستنی شیعه و سنی، نماد صلح، برادری، اتحاد و یکپارچگی همه مسلمانان و فرصتی مناسب برای جامعه اسلامی است تا در کنار یکدیگر قرار بگیرند و جبهه خود را در سایه قرآن کریم و سنت و سیره رسول اکرم (ص) است مستحکم تر کنند.

اقتدار، عزت، سربلندی و امنیت امروز ایران اسلامی نشأت گرفته از اتحاد و انسجام مردم آگاه و بیدار ایران اسلامی، اعم از شیعه و سنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت به وحدت و تقریب مذاهب از اهداف سپهبد شهید سلیمانی بوده است

دعوت به وحدت و تقریب مذاهب از اهداف سپهبد شهید سلیمانی بوده است