مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-20اجتماعي

هشدار هواشناسی نسبت به وقوع توفان شن در شمال سیستان و بلوچستان


رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح نارانجی این اداره کل، گفت: از پنجشنبه وزش بادهای شمالی در استان تشدید شده و در برخی مناطق شمالی توفان گردوخاک روی می دهد که شعاع دید افقی به کمتر از 1000 متر می رسد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح نارانجی این اداره کل، گفت: از پنجشنبه وزش بادهای شمالی در استان تشدید شده و در برخی مناطق شمالی توفان گردوخاک روی می دهد که شعاع دید افقی به کمتر از 1000 متر می رسد.

علی ملاشاهی در گفت و گو با ایسنا افزود: بر اساس آخرین خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی از عصر پنج شنبه وزش باد شدید تا خیلی شدید در شمال استان روی می دهد که در برخی ساعات همراه توفان گردوخاک و شن خواهد بود.

وی افزود: وزش این باد شدید و توفان سبب کاهش شدید دید افقی، افزایش غلظت ذرات معلق در هوا، اختلال در ترددهای جاده ای و هوایی و کاهش 10 تا 12 درجه ای دمای هوا می شود.

رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: توصیه می شود در زمان توفان و گردوغبار شدید از ترددهای غیر ضروری به فضای باز اجتناب شود و حتی الامکان از رفت و آمدهای بین شهری به ویژه محور زاهدان-زابل، و زابل-نهبندان خودداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی نسبت به وقوع توفان شن در شمال سیستان و بلوچستان

هشدار هواشناسی نسبت به وقوع توفان شن در شمال سیستان و بلوچستان