مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-20سياسي

رتبه سوم قم در تامین زیرساخت واکسیناسیون کرونا


استاندار قم با اشاره به زیرساخت های مطلوب واکسیناسیون در قم گفت: استان قم رتبه سوم در تامین زیرساخت واکسیناسیون را در کشور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست.

وی افزود: اصناف و کسبه هم باید نسبت به واکسیناسیون خود سریع تر عمل کنند و طبق مصوبه باید اول آبان ماه همه کسبه حداقل یک دوز واکسن را تزریق کرده باشند.

استاندار قم تصریح کرد: تاکید بر واکسیناسیون کسبه و اصناف با این هدف است که دیگر شاهد اعمال محدودیت و یا تعطیلی اصناف نباشیم زیرا آنها بیشترین آسیب را از این محدودیت ها داشتند.

به گفته وی؛ در جریان سفر یک روزه وزیر بهداشت به استان قم و دیدار با مراجع تقلید از مشکلات و ظرفیت های استان در زمینه بهداشت و درمان مطلع شد و در این سفر بر اضافه شدن بیمارستان الهادی به دیگر مراکز درمانی برای ارائه خدمت به مردم تاکید شد.

سرمست عنوان کرد: در قم زیرساخت های مناسبی برای امر واکسیناسیون وجود دارد قم رتبه سوم در تأمین زیرساخت واکسیناسیون دارد اما انتظار داریم مردم بیشتر در زمینه تزریق واکسیناسیون استقبال کنند در قم گروهی که واکسن هراسی دارند در اقلیت قرار دارند ما شاهد هدایت و ارشادهای مراجع تقلید در زمینه واکسن کرونا هستیم و باید کمیته علمی دانشگاه هم برای جلوگیری از شبهات جلسات علمی و سمینارهای علمی برگزار نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه سوم قم در تامین زیرساخت واکسیناسیون کرونا

رتبه سوم قم در تامین زیرساخت واکسیناسیون کرونا