مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-20سياسي

دشمنان همواره در حال تلاش برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: تلاش برای تفرقه انداختن در بین مسلمانان توطئه ای است که از صدر اسلام تاکنون وجود داشته و دشمنان همواره در تلاش بودند تا با ایجاد تفرقه بین مسلمانان به اهداف شوم خود برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز چهارشنبه در گردهمایی مسؤولان و مدیران اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان اظهار کرد: دوری از تفرقه و وحدت با مذاهبی که مشترکات عقیدتی دارند، عقلی، عقلایی و شرعی است، تلاش برای تفرقه انداختن در بین مسلمانان توطئه ای است که از صدر اسلام تاکنون وجود داشته است و دشمنان همواره در تلاش بودند تا با ایجاد تفرقه بین مسلمانان به اهداف شوم خود برسند.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: مبنای شیعه آن است که نباید زیر پرچم ظلم رفت و بنابراین امروز تنها جریانی که در مقابل دشمن ایستاده است، شیعه است و این فهمی است که به برکت تعالیم امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب حاصل شد و ملت عزیز ایران نیز به آن عمل کرده است.

وی با اشاره به در پیش بودن 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، خاطرنشان کرد: این روزهای بزرگ را باید زنده نگاه داشت که تا امروز نیز حضور مردم در صحنه حضور با شکوهی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان همواره در حال تلاش برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند

دشمنان همواره در حال تلاش برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند