مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:002021-10-20اقتصادي

روستایی که آب، برق و گاز ندارد!


سرپرست بخشداری آسارا به مشکل جدی روستای بالا نسا اشاره کرد و گفت: متاسفانه ساکنین این روستا از نعمت گاز، برق و آب محرومند و علی رغم اینکه خانوار زیادی در این روستا زندگی نمی کند ولی وظیفه ماست به همان ها هم خدمات مطلوب ارائه دهیم.

- ایسنا/البرز سرپرست بخشداری آسارا به مشکل جدی روستای بالا نسا اشاره کرد و گفت: متاسفانه ساکنین این روستا از نعمت گاز، برق و آب محرومند و علی رغم اینکه خانوار زیادی در این روستا زندگی نمی کند ولی وظیفه ماست به همان ها هم خدمات مطلوب ارائه دهیم.

مجید رحیمی روز چهارشنبه 28 مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به عمده مشکلات بخش آسارا اظهار کرد: در حال حاضر اتمام پروژه گازرسانی مهمترین اولویت مسئولان برای خدمات رسانی بهتر به ساکنین بخش آسارا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: البته برخی روستاهای حاشیه جاده چالوس با مشکل تامین آب هم مواجه هستند که درصدد برنامه ریزی برای رفع این مشکل هستیم.

وی توضیح داد: آسارا جزو مناطق کوهستانی و صعب العبور البرز است که این امر باعث شده اجرای پروژه های مختلف در کنار نیاز به منابع اعتباری زیاد، به زمان زیادی نیاز داشته باشد.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود به مشکل جدی روستای بالا نسا اشاره کرد و گفت: متاسفانه ساکنین این روستا از نعمت گاز، برق و آب محرومند و علی رغم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستایی که آب، برق و گاز ندارد!

روستایی که آب، برق و گاز ندارد!