مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-20سياسي

محل اسکان زائران راهیان نور در رابر احداث شود


این شهرستان نیاز به مکانی برای نگهداری آثار سردار دلها دارد و مکان هایی که راهیان نور بتوانند از این ساختمان بهره ببرند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان،، همایش سراسری ائمه جمعه استان امروز به میزبانی شهرستان رابر برگزار شد.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با تبریک هفته وحدت و  قدردانی از حضور ائمه جمعه استان و مسؤولان شهرستان به جایگاه والای روحانیت اشاره کرد و گفت: جایگاه روحانیت هدف مقدسی دارد و افرادی که وارد حوزه می شوند روحیه مقدس و ارزشمندی دارند.

وی افزود: آغاز طلبگی با تقدس و احساس وظیفه است و به طور کلی روحانیت در طول دوران مسؤولیت خود وظیفه سنگین حراست و حفاظت از دین و احکام را برعهده دارد و در12قرن با فرازونشیب ها موفق بوده و در قلب و دل مؤمنین جایگاه داشته است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی اظهار کرد: در کنارهمه نهضت های اتفاق افتاده، هرجا نهضت هدایت گری و آگاهی بخشی شروع شده در راس آن روحانیت وجود داشته است.

وی تصریح کرد: علم، یکی از معیارهای برتری انسان در نگاه قرآن است، علم در مقابل فرهنگی به اسم جاهلیت موضع می گیرد، فرهنگی که مبتنی بر فهم است، آن فرهنگ برای قوم، طایفه و قبیله ممیزات و مشخصاتی داشته است و  اسلام ممیزات و مشخصاتی برای خود دارد و آن چه که انسان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محل اسکان زائران راهیان نور در رابر احداث شود

محل اسکان زائران راهیان نور در رابر احداث شود