مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-20اجتماعي

محدودیت های تردد شبانه در همدان همچنان برقرار است


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: باتوجه به قرار داشتن شهرستان همدان در وضعیت نارنجی محدودیت های تردد شبانه درون شهری برقرار است.

- سرهنگ فرخ جمالی در گفت گو با ایسنا ادامه داد: محدودیت شبانه از ساعت 22 شب تا 3 بامداد ادامه دارد و هرگونه تردد در این بازه زمانی بر اساس دستورالعمل ستاد کرونا 200 هزار تومان جریمه خواهد شد.

همچنین تردد پلاک های غیر بومی در شهرستان همدان بر اساس دستورالعمل وضعیت نارنجی ستاد کرونا مبلغ 500 هزار تومان جریمه خواهد داشت.

وی همچنین از محدودیت درون شهری در روز شنبه اول آبان ماه جهت تعمیرات پل خواجه رشید خبر داد و افزود: پل خواجه رشید به مدت یک هفته بسته خواهد بود و این محدودیت از بلوار کاشانی به سمت میدان آرامگاه خواهد بود شهروندان می توانند از مسیر جایگزین استفاده کرده و یا با صرف زمان از زیر پل تردد کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از 13 مورد فوتی در تصادف با عابرین پیاده شهری در شش ماه ابتدایی سالجاری خبر داد و خاطرنشان کرد: تصادفات منجر به فوت عابرین پیاده نسبت به سال گذشته با افزایش بسیاری همراه بوده است بنابراین توصیه می شود که رانندگان بیش از پیش مراقب افراد سالخورده و کسانی که دارای کندی حرکت هستند، باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های تردد شبانه در همدان همچنان برقرار است

محدودیت های تردد شبانه در همدان همچنان برقرار است