مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-20سياسي

سمپوزیوم تنوع زیستی شهر و مدیریت اکولوژی شهری در دانشگاه تبریز برگزار شد


سمپوزیوم تنوع زیستی شهر و مدیریت اکولوژی شهری  آن با حضور اساتید و محققانی از دانشگاه های اتریش، رومانی وکشورمان  در دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز بصورت مجازی  برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سمپوزیوم تنوع زیستی شهر و مدیریت اکولوژی شهری  آن با حضور اساتید و محققانی از دانشگاه های اتریش، رومانی وکشورمان  در دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز بصورت مجازی  برگزار شد.

عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز و دبیر علمی و اجرایی این سمپوزیوم در ابتدای مراسم، ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان، گفت: افزایش جمعیت شهری و توسعه نا متعادل شهری مخصوصا در کشورهای جهان سوم موجب تغییرات اساسی در کاربری­های شهری شده است.

چنانچه شهر تبریز که درگذشته به عنوان باغ شهر ایران معروف بوده که متأسفانه طی سال های اخیر به خاطر توسعه شهری بخش عظیمی از باغ های شهر تبریز از بین رفته است و کاهش تنوع زیستی و خدمات اکوسیستمی را به دنبال داشته است و در این نشست راهکارهای موجود برای حل چالش های موجود با توجه به تجارب بین المللی موردبررسی قرار می گیرد.

اکبر رحیمی با اشاره به اینکه امروزه در اکثر دانشگاه ها و همچنین مراکز مدیریت شهری بحث برنامه ریزی شهری و اکولوژی شهری مورد توجه و استفاده قرار گرفته است، افزود: دانشگاه تبریز با هدف بهر گیری از تجارب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمپوزیوم تنوع زیستی شهر و مدیریت اکولوژی شهری در دانشگاه تبریز برگزار شد

سمپوزیوم تنوع زیستی شهر و مدیریت اکولوژی شهری در دانشگاه تبریز برگزار شد